Kochani pielgrzymi!

Zostały nam już tylko dwa tygodnie do momentu, kiedy wspólnie wyruszymy na nasz pielgrzymi szlak. To czas gorączkowych i ostatnich przygotowań do tej niezapomnianej wędrówki. Pewnie każdy z was jak co rok ma ten sam problem co zabrać a czego nie zabierać, co się może przydać a co nie koniecznie. Nie martwcie się zapewne nie jesteście osamotnieni z tym problemem. Pamiętajcie jednak o najważniejszych rzeczach, które po przemyśleniu i uzgodnieniu umieścimy w jednej z naszych zakładek. Chcąc ułatwić Wam przygotowania postanowiliśmy zrobić listę rzeczy obowiązkowych i przydatnych. Ukaże się ona wkrótce.

 

Dziś nasza sekcja medialna była na warsztatach medialnych i możemy powiedzieć, że nasze tegoroczne zdjęcia oraz relacje będą zamieszczane także na stronie archidiecezjalnej czyli www.ppag.pl. Z całych sił staramy się jak najlepiej przygotować naszą stronę do tegorocznej pielgrzymki. Wszelkie zmiany jakie dokonują się na naszej stronie zawdzięczamy pracy naszego brata Marka za co jesteśmy mu bardzo wdzięczni. Zmiany te mają ułatwić pracę na pielgrzymim szlaku.

Wracając do spraw organizacyjnych chcemy przekazać następujące informacje:

  • Pielgrzymka trwa od 28 lipca do 6 sierpnia
  • Koszt pielgrzymki to 110 zł + 30 zł powrót autokarem
  • Zapisy dokonywane są w biurze parafialnym
  • Spotkanie organizacyjne odbędzie się we wtorek 24 lipca po mszy św. o godzinie 18:00

Jeśli ktoś ma jakieś pytanie, problemy, propozycje może napisać maila na adres :

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

                Pozdrawiamy sekcja medialna